Subject: Toetuse andmise tingimused valdkondlike digipöörete toetamiseks
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "MKM info", "Kaire Kasearu"
Cc: "Grete Soares de Camargo" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Apr 2023 10:44:23 +0300

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu 
25.04.2023 kirja nr 6.1-1/55 „ITL-i arvamus eelnõu "Toetuse andmise 
tingimused valdkondlike digipöörete toetamiseks" kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee